Uzunlu Belediye Başkanı Mustafa Uçar, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne alan öğrencilerin sevincini paylaştı. Başkan Uçar, bir yıl boyunca emek, azim ve gayret gösteren tüm öğrencileri tebrik ederek, eğitim camiasına teşekkür etti.
Karne gününün öğrenciler için unutulmaz anlardan biri olduğunu ifade eden Başkan Uçar, geleceğin teminatı olan çocukların başarılarının kendilerini gururlandırdığını belirtti. Öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri çabanın takdire şayan olduğunu vurgulayan Uçar, onların yetişmesinde büyük emeği bulunan öğretmenlere ve velilere de teşekkür etti.
Başkan Uçar mesajında, “Bugün geleceğimizin teminatı olan kıymetli evlatlarımızın karne sevincine ortak olduk. Bir eğitim-öğretim yılını emek, azim ve gayretle tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor; onları özveriyle yetiştiren değerli öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.” ifadelerine yer verdi.
Öğrencilere yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunan Uçar, dinlenmenin yanı sıra kitap okumayı ve sosyal faaliyetlere zaman ayırmayı ihmal etmemelerini istedi.
Mesajının sonunda tüm öğrencilere seslenen Başkan Mustafa Uçar, “Sağlık, mutluluk ve güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyorum.” diyerek iyi tatiller temennisinde bulundu.

