Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Boğazlıyan’da Karne Heyecanı

Boğazlıyan Kaymakamı Aydın Yanık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Şimşek, Gazipaşa İlkokulu’ndaki karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Boğazlıyan Kaymakamı Aydın Yanık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa

Boğazlıyan’da 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gazipaşa İlkokulu’nda karne töreni düzenlendi. Törene Boğazlıyan Kaymakamı Aydın Yanık ile İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Şimşek katılarak öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.

Sınıfları ziyaret eden Kaymakam Aydın Yanık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Şimşek, öğrencilerle yakından ilgilenerek karnelerini inceledi ve başarılarından dolayı kendilerini tebrik etti. Öğrencilerle sohbet eden protokol üyeleri, yaz tatilini en verimli şekilde değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.

Karne dağıtımının ardından konuşan Kaymakam Aydın Yanık, bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri kutlayarak, “Başarılarınızın devamını diliyorum. Yaz tatilini hem dinlenerek hem de kendinizi geliştirerek geçirmenizi temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Şimşek ise öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Şimşek, “Karne sadece öğrencilerimizin akademik başarısını değil, bir yıl boyunca ortaya koydukları emek ve gelişimi de yansıtmaktadır. Tüm öğrencilerimizi kutluyor, onların yetişmesinde büyük fedakârlık gösteren öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın bol bol dinlendikleri, kitap okudukları ve sosyal faaliyetlerle kendilerini geliştirdikleri güzel bir yaz tatili geçirmelerini diliyorum.” dedi.

Program, öğrencilere iyi tatiller dilenmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.