Süleyman Şahan, Yozgat’ın sağlık alanındaki ihtiyaç ve taleplerini görüşmek üzere Kemal Memişoğlu ile bir araya geldi. Sağlık Bakanlığı’nda gerçekleşen görüşmede, Yozgat genelindeki sağlık yatırımları ve ihtiyaç duyulan hizmetler ele alındı.
Ak Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, görüşmede 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) kapsamında Yozgat’ın doktor ihtiyacını Bakan Memişoğlu’na ilettiklerini belirtti. Ayrıca Yozgat İl Sağlık Müdürlüğü’nün ekipman eksikliklerinin giderilmesi, il merkezi ve ilçelerde ihtiyaç duyulan tıbbi cihazların temin edilmesi ile sağlık hizmetlerinin fiziki altyapısının güçlendirilmesine yönelik taleplerin de gündeme getirildiğini ifade etti.
Görüşmede özellikle Boğazlıyan Devlet Hastanesi için planlanan bakım ve onarım çalışmaları adına gerekli ödeneğin tahsis edilmesi konusu da ele alındı. Şahan, hastanenin ihtiyaçlarının karşılanması için gerekli desteğin sağlanmasını talep ettiklerini kaydetti.
Sağlık alanında Yozgat’ın gelişimi için çalışmalarını sürdürdüklerini vurgulayan Şahan, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na Yozgat’a gösterdiği ilgi ve destekten dolayı teşekkür ederek, vatandaşların daha kaliteli sağlık hizmetlerine erişebilmesi için girişimlerin devam edeceğini söyledi.
