Boğazlıyan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde eğitim öğretim yılının son gününde öğrenciler karne heyecanı yaşarken, Boğazlıyan Belediyesi tarafından yapılan jest takdir topladı. Okul Müdürü Yunus Emre Ocak, Belediye Başkanı Gökhan Coşar’a öğrenciler için gönderilen yıl sonu hediyeleri dolayısıyla teşekkür etti.
Müdür Yunus Emre Ocak, yaptığı açıklamada karne gününde öğrencilerin büyük bir sevinç yaşadığını belirterek, Belediye Başkanı Gökhan Coşar’ın öğrencileri unutmayarak hediye göndermesinin anlamlı bir davranış olduğunu ifade etti.
Ocak, açıklamasında belediyenin eğitime verdiği desteğin kendilerini memnun ettiğini vurgulayarak, “Eğitim-öğretim yılının son gününde öğrencilerimizin karne sevincine ortak olan ve onlara hediye göndererek mutluluklarını artıran Belediye Başkanımız Sayın Gökhan Coşar’a teşekkür ediyoruz” dedi.
Boğazlıyan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yönetimi, öğrencilerin motivasyonunu artıran bu tür desteklerin eğitim camiası için önemli olduğunu belirterek teşekkürlerini iletti.

