Sırçalı Belediye Başkanı Mustafa Parlak, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla, öğretmen ve velilerin karne heyecanına ortak oldu.
Başkan Parlak, bir eğitim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, yaz tatilini sağlıklı, huzurlu ve verimli geçirmeleri temennisinde bulundu. Öğrencilerin hem dinlenmelerini hem de kendilerini geliştirecek faaliyetlere zaman ayırmalarını tavsiye eden Parlak, karne gününün tüm çocuklar için mutluluk ve gurur günü olduğunu ifade etti.
Okullarından mezun olarak lise hayatına adım atacak öğrencilere de seslenen Başkan Parlak, yeni eğitim hayatlarında başarılar dileyerek, “Okulumuzdan mezun olan çocuklarımıza lise yıllarında üstün başarılar diliyor, yollarının ve bahtlarının açık olmasını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Mesajında öğretmenleri de unutmayan Başkan Parlak, görev yeri değişikliği nedeniyle Sırçalı’dan ayrılarak farklı okullarda görev yapacak eğitimcilere teşekkür etti. Parlak, “Kasabamızdaki okulumuzda görev yaparken çeşitli nedenlerle başka okullara atanan öğretmenlerimize yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum. Sırçalı’mıza ve öğrencilerimize vermiş oldukları emek, gayret ve özveriden dolayı her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.” dedi.
Başkan Mustafa Parlak, yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrencilere ve eğitim camiasına başarılar dileyerek mesajını tamamladı.

