Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sırçalı’da İlaçlama Çalışmaları Sürüyor

Sırçalı Belediyesi, ot, larva ve sivrisineklere karşı kasaba genelinde kapsamlı ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Sırçalı Belediyesi, ot, larva ve sivrisineklere karşı kasaba genelinde kapsamlı

Sırçalı Belediyesi, kasabada yaz aylarında artış gösteren sivrisinek ve haşerelere karşı ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye Başkanı Mustafa Parlak, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir çevre oluşturmak amacıyla yürütülen çalışmalar hakkında vatandaşları bilgilendirdi.

Başkan Mustafa Parlak yaptığı açıklamada, kasaba genelinde bu hafta kapsamlı bir ilaçlama programının uygulandığını belirtti. Çalışmalar kapsamında gündüz saatlerinde yabancı otlara karşı ot ilacı uygulaması gerçekleştirilirken, çöp konteynerlerinde oluşabilecek zararlıların önüne geçmek amacıyla larva ilaçlaması yapıldı. Akşam saatlerinden itibaren ise sivrisineklerle mücadele kapsamında kasabanın farklı noktalarında ilaçlama çalışmaları gerçekleştirildi.

Belediye ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarına devam ettiğini ifade eden Başkan Parlak, ilaçlama programının belirlenen plan doğrultusunda sürdürüleceğini kaydetti.

Öte yandan ilaçlama çalışmaları nedeniyle arıcılıkla uğraşan vatandaşlara da uyarıda bulunan Parlak, arı sahibi vatandaşların gerekli tedbirleri almalarının önem taşıdığını belirtti.

Sırçalı Belediyesi, çevre temizliği ve halk sağlığını önceleyen hizmet anlayışıyla çalışmalarını “Daha yaşanabilir Sırçalı için canla başla” sloganıyla sürdürmeye devam ediyor.